fbpx
0

Tip curs:

Online 15 ore

Perioada de derulare:

11 - 15 septembrie 2023

Orele de participare la curs:

16.00 – 19.00

Tarif pentru o persoană:

2.900 lei

Preț Super Early Bird: 15% reducere, până la data de 31 iulie 2023:

2.500 lei

Dacă vrei să înveți să-ți scrii propriul proiect pe axa dedicată IMM-urilor din Regiunea Nord-Est, atunci acest curs te va ajuta:

  • să înțelegi condițiile de finanțare
  • să vezi dacă ești eligibil sau nu
  • să afli pe ce poți cheltui banii europeni
  • să-ți conturezi ideea de proiect
  • să-ți scrii proiectul cu ajutorul formatorilor
  • să afli pașii de depunere, evaluare, contractare și implementare proiect
  • să înțelegi riscurile și beneficiile de a implementa fonduri europene

Locurile sunt limitate și se ocupă în ordinea înscrierilor!
Apelul se va lansa în iunie 2023!

BENEFICII PARTICIPARE LA CURS

Îți scrii singur proiectul și nu mai apelezi la o firmă de consultanță

Costă mai puțin decât dacă ai plăti pe cineva să-ți scrie proiectul

Ești conștient în ce te bagi și ce înseamnă implementarea unui proiect european

Acumulezi cunoștințe care te ajută în viitor să înțelegi domeniul fondurilor europene și să aplici singur pe alte linii de finanțare

Chiar dacă decizi în urma cursului că nu ți se potrivește linia de finanțare sau nu ești eligibil să aplici, rămâi cu cunoștințe dobândite, realizând o investiție sustenabilă în dezvoltarea ta personală.

ȘI ASTA NU E TOT...

Dacă după finalizarea cursului, decizi să aplici și mai ai nevoie de suport în redactarea cererii de finanțare și depunerea acesteia..., te ajutăm în continuare cu pregătirea pachetului de documente, verificare și completare informații, depunere proiect în aplicația electronică. Aceste servicii vor fi disponibile contracost doar celor care se înscriu la acest curs.

După finalizarea cursului, dacă e de interes, poți aprofunda domeniul participând la cursul MANAGER PROIECT pe care îl organizăm în perioada 12-24 iulie 2023 în format online.
Acest curs este autorizat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și diploma este recunoscută pe piața muncii din România și Uniunea Europeană. Vezi mai multe aici.
Vei avea posibilitatea să compensezi cele 15 ore de curs deja realizate. Astfel, din 65 de ore de curs autorizat, poți participa la 45 de ore sau integral, dacă îți dorești. Indiferent de opțiune, vei plăti doar 2000 lei, în loc de 4500 lei. 

Nu rata această șansă!
Înscrie-te și prinde reducerea oferită!

VEI ÎNVĂȚA DE LA
CEI MAI BUNI PRACTICIENI ÎN DOMENIU

Ambii formatori au peste 20 de ani de experiență în scriere și implementare de proiecte pe diferite programe naționale și europene. Mai mult de 200 de aplicații depuse și peste 100 de proiecte implementate, în valoare totală de peste 32 milioane de Euro. De asemenea, au susținut în România și Republica Moldova foarte multe cursuri în domeniu, asigurând formarea în management de proiect a peste 1500 de persoane.

ADV reprezintă unul din cele mai mari grupuri de întreprinderi sociale din România, având experiență de scriere și implementare proiecte în domenii precum: social, educație, investiții și dezvoltare, inovare, ocupare și economie socială. Deține expertiză în modul de funcționare a ONG-urilor, SRL-urilor și SA-urilor.

Iată ce mai trebuie să știi despre axa dedicată IMM-urilor din Regiunea Nord-Est, înainte de a lua decizia de participa la curs

Beneficiari eligibili: Microîntreprinderi din mediul urban:

  • cu sediul social în regiunea Nord-Est
  • înființate cel mai târziu la 3 ianuarie 2022 (prima zi lucrătoare din anul 2022)
  • care au înregistrat profit din exploatare la 31 decembrie 2022

Se finanțează 2 categorii de activități:

  1. Dezvoltarea și/sau diversificarea capacității de producție/prestări servicii
    • lucrări de construire/ extindere/ modernizare a spațiilor de producție/ prestare de servicii ale microîntreprinderilor, inclusiv a utilităților generale aferente
    • achiziționarea de echipamente tehnologice, utilaje, instalații de lucru, mobilier, echipamente informatice, birotică, de natura mijloacelor fixe
    • achiziționarea de instalații/ echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie
  1. Activități de marketing și branding
    • evaluarea pieței; dezvoltarea produselor și a serviciilor prin adaptarea acestora la cerințele și puterea de cumpărare a consumatorilor;
    • promovarea vânzărilor; distribuția produselor/ serviciilor;
    • analiza eficienței costurilor de marketing etc.
    • activități de branding: realizare strategie de brand, identitate brand, brand marketing;

Dacă te-am convins..., vino alături de noi!
Fii tu arhitectul propriului proiect european!

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

Curs intensiv Manager Proiect

Fundaţia ”Alături de Voi” România prelucrează datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră, după caz, prin mijloace automate şi/sau manuale în scopul soluționării cererilor de prestare a serviciilor solicitate. Refuzul de a furniza datele personale necesare atrage imposibilitatea prestării serviciilor solicitate.

TOP