Curs de finanțare socială destinat managerilor și angajaților din întreprinderi sociale, organizații non-profit. Format: Online Limba de
Curs de finanțare socială destinat managerilor și angajaților din întreprinderi sociale, organizații non-profit.
5 module de curs, susținut de lideri în domeniu, care te vor ajuta să folosești o gamă variată cele instrumente financiare și să comunici eficient despre impactul organizației tale în comunitate:
Două module susținute de Raluca Andreica, General Manager Patria Credit.
Cu o experiență de peste 25 de ani în industria financiar-bancară, Raluca este printre primii specialiști în microfinanțare din România. Cu povești de la firul ierbii și din realitatea profundă a satului românesc, Raluca este un „true believer” și un „do-er” în dezvoltarea ruralului de la noi.
Începând cu 2016, Raluca este Director General al Patriei Credit, una dintre cele mai importante Instituții de Microfinanțare din România, specializată în finanțare rurală si sprijinirea micilor fermieri. Aceasta este o piață de 1 mil entități care au nevoie de soluții de microfinanțare pentru dezvoltarea lor, cel mai mare număr de ferme din Uniunea Europeană. Patria Credit este prima instituție financiară nebancară dedicată microfinanțarii din România, cu peste 20 de ani de experiență.
În același timp, Raluca este implicată activ în regiune în calitate de consultant internațional în microfinanțare Moldova și în prezent Director Executiv și Membru al Consiliului de Administrație al Fundației Patria, Membru al Consiliului Consultativ al primei instituții de finanțare a sectorului economiei sociale din România – AFIN, Membru al Consiliului de Administrație în cadrul European Microfinance Network. Mai mult, ea s-a alăturat ca membru fondator al Asociației Române de Microfinanțare.
Raluca Andreica este absolventă al Academiei de Studii Economice Bucuresti și deține un MBA în Management Financiar cu City University of Seatle.
Orele 17:00 – 19:00
Modul susținut de Diana Păiuș, Director regional Fundația Serviciilor Sociale Bethany.
Diana Păiuș este, de peste 14 ani, directorul regional al Fundației Serviciilor Sociale Bethany în zona de Nord Est, perioadă în care a contribuit la dezvoltarea și extinderea programelor organizației pentru copii și tineri vulnerabili, precum și a surselor de finanțare care asigură susținerea acestora. De-a lungul timpului, Diana a coordonat echipe de peste 40 de angajați și a dezvoltat, alături de echipa de fundraising din organizație, numeroase mecanisme de atragere de fonduri din comunitate cu ajutorul cărora, anual, sute de copii au acces la programe educaționale personalizate, burse de studiu, mese calde și terapie individualizată.
Trainingul de fundraising are ca obiectiv familiarizarea participanților cu procesul atragerii de fonduri pentru susținerea financiară a proiectelor cu impact asupra comunității.
Înregistrează-te AICI.
Orele 14:00 – 16:00
Modul susținut de Angela Achiței, Președinte ADV România. Vei învăța ce finanțări nerambursabile vor fi disponibile pentru întreprinderile sociale în următorii ani, care sunt condițiile de eligibilitate, cum să îți pregătești întreprinderea pentru accesarea fondurilor, ce implică accesarea fondurilor europene și cum să eviți riscurile care pot veni din accesarea finanțărilor nerambursabile.
Înregistrează-te AICI.
Orele 11:30 – 13:30
La modulul de CSR vei afla mai multe despre importanța activităților de responsabilitate socială pentru companie și te vei inspira din exemple de bune practici în acest domeniu. În plus, vei învăța cum să dezvolți și implementezi o strategie de CSR potrivită pentru business-ul tău.
Modul susținut de Vera Ularu, Senior Communication Specialist.
Vera Ularu lucrează în Marketing și Comunicare și are experiență variată în proiecte de CSR din domeniul bancar. Este de părere că o strategie de CSR potrivită cuprinde atât interiorul, cât și exteriorul organizațiilor, deoarece doar în felul acesta organizațiile vor realiza ceea ce își propun și comunică. Experiența de mai bine de 7 ani în mediul ONG a ajutat-o să înțeleagă lucrul în comunitate în domenii diferite și care este rolul și impactul proiectelor de antreprenoriat social în mijlocul acesteia.
De la Vera vei învăța cele mai bune practici în raportarea și comunicarea impactului. Vei afla cum poate influența comunicare despre impact, cu companiile, finanțatorii sau comunitatea din care faci parte, capacitatea organizației tale de a atrage resurse financiare.
Înregistrează-te AICI.
Acest curs are loc în cadrul proiectului “SEEDing – Enterprising for Tomorrow”, implementat de ADV România în parteneriat cu Unikum Aktiv AS (Norvegia), Ateliere Fără Frontiere (România), Social Finance Association (România) și RISE România.
Proiectul “SEEDing – Enterprising for Tomorrow” beneficiază de un grant de 184 900 EUR din Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021. Obiectivul proiectului este de a crește competitivitatea a minim 100 de întreprinderi sociale din România, cu precădere din TIC și industria verde.
Mai multe detalii despre finanțator: https://eeagrants.org
Month Long Event (octombrie)(GMT+02:00)
Copyright © 2023 Fundația “Alături de Voi” România - Toate drepturile rezervate.