fbpx

Academia ADV

Sunați la: +4 0371 780 737
  • PLATFORMĂ DE E-LEARING
  • CALENDAR
  • HOME
  • DESPRE PROIECT
  • CURSURI
    • Cursuri Regiunea Transfrontalieră România – Republica Moldova
    • Cursuri regiunea Nord-Est
    • Cursuri România – Național
  • EVENIMENTE
  • PUBLICAȚII
  • NOUTĂȚI
    • Comunicate de presă
    • Noutăți
    • Testimoniale
  • TRAINERI
  • CONTACT
  • Home
  • Noutăți
  • Cum și de ce să publici un articol în revista „Economia Socială”?
martie 25, 2023

Cum și de ce să publici un articol în revista „Economia Socială”?

marți, 07 septembrie 2021 / Published in Noutăți

Cum și de ce să publici un articol în revista „Economia Socială”?

Invităm reprezentanții mediului academic, mass-media, ONG, antreprenori sociali, specialiști cu expertiză în antreprenoriat social, să publice analize, studii de caz, modele de bune practici și interviuri, în revista „Economia Socială” – prima revistă teoretico-practică transfrontalieră, trimestrială, bilingvă.

Publicarea unui articol în prima revistă transfrontalieră de economie socială se remunerează și beneficiază de o expunere amplă în România, Republica Moldova și Uniunea Europeană.

Revista a fost fondată în anul 2021, de Academia de Administrare Publică (AAP) şi Fundaţia „Alături de Voi” România (ADV), în cadrul proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”.

Scopul revistei „Economia Socială”

Promovarea economiei sociale / antreprenoriatul social și impactul pe care îl are acest sector asupra creșterii competitivității economice, inclusiv a ratei ocupării persoanelor din grupuri vulnerabile, în regiunea transfrontalieră România – Republica Moldova.

Beneficii și condiții de publicare

  • Onorariu de 50 euro pentru fiecare articol
  • Articolul va apărea în ediția digitală și cea tipărită
  • Articolul va beneficia de expunere amplă, pe website-urile partenerilor de proiect, prin intermediul rețelelor de socializare, a newsletter-ului lunar și prin intermediul organizațiilor partenere
  • Dimensiunea articolului – maxim 6 pagini
  • Articolul trebuie să fie realizat în limba română și în limba engleză

→ Detalii în Metodologie

Ce publicăm?

  • Analize, cercetări care surprind particularităţile antreprenoriatului social, impactul acestuia, atât în regiunea transfrontalieră România – Republica Moldova, cât şi în alte regiuni, ţări;
  • Studii de caz, modele de bună practică şi de inovare, care au un impact pozitiv în cadrul comunităţii şi care pot să fie replicate în regiunea transfrontalieră România – Republica Moldova;
  • Prezentarea unor acţiuni, evenimente majore din domeniul economiei sociale, atât la nivelul celor două ţări, cât şi la nivel european;
  • Interviuri cu actori reprezentativi din domeniul economiei sociale sau domenii conexe.

Cine poate să publice?

  • Reprezentanți ai mediului academic: cadre didactice universitare, cercetători, doctoranzi, masteranzi;
  • Antreprenori sociali
  • Reprezentanți ai mediului ONG
  • Reprezentanți mass-media
  • Specialişti cu expertiză în domeniul economiei sociale

Etapele publicării

  1. Transmitere CV și rezumat articol (în limba română şi în limba engleză)
  2. Transmitere articol final (maxim 6 pagini) și a declarației de autenticitate
  3. Semnarea Contractului de drepturi de autor și virarea onorariului către autor

Experţii interesaţi de scrierea unui articol într-una dintre ediţiile următoare ale revistei, sau în mai multe, vor expedia într-o primă etapă, C.V.-ul autorului şi rezumatul articolului – realizat în acord cu cerinţele menţionate la punctul 3.6 din Metodologie: Times New Roman, 10 pt, cursiv, aproximativ 300 de cuvinte, în limba română şi în limba engleză, la termenele menţionate în metodologie, respectiv:

Pentru publicare în ediţia nr. 2 (estimare publicare: 31 octombrie 2021):
▪ rezumat, până la 15 septembrie 2021,
▪ articol final, până la 30 septembrie 2021.

Pentru publicare în ediţia nr. 3 (estimare publicare: 15 decembrie 2021):
▪ rezumat, până la 15 octombrie 2021,
▪ articol final, până la 30 octombrie 2021.

Pentru publicare în ediţia nr. 4 (estimare publicare: 31 ianuarie 2021):
▪ rezumat, până la 15 noiembrie 2021,
▪ articol final, până la 30 noiembrie 2021.

Pentru publicare în ediţia nr. 5 (estimare publicare: 15 martie 2022):
▪ rezumat, până la 15 ianuarie 2022,
▪ articol final, până la 30 ianuarie 2022.

Adresa de e-mail la care vor trimite articolul este contact@academiaadv.ro

După evaluarea aplicaţiilor primite, în acord cu aspectele menţionate la punctul 3.7. din metodologie, autorii vor fi înştiinţaţi de rezultatele selecţiei prin intermediul e-mail-ului.

Autorii selectaţi vor primi contractul de prestări servicii (Anexa 1 sau Anexa 2, după caz), care prevede şi termenul limită până la care trebuie să trimită articolul, şi declaraţia cu privire la evitarea plagiatului (Anexa 3).

Descărcați METODOLOGIA

Date de contact

Solicitați detalii și informații suplimentare prin email contact@academiaadv.ro sau la telefon: 0232 275 568


Proiectul „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social” este implementat de Fundația ”Alături de Voi” România, în parteneriat cu Academia de Administrare Publică, Chișinău, R. Moldova și Fundația “Ecoul Cernobîlului” – Chișinău, R. Moldova, fiind finanțat de Uniunea Europeană în cadrul Programului Operațional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate (ENI).

  • Tweet

What you can read next

Analiza sectorului de economie socială în regiunea RO – MD – UA
Prima serie a cursului de antreprenoriat social, finalizată cu amintiri dragi
Antreprenoriatul social, un curent global care schimbă paradigma de business

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Featured Posts

  • 272 de candidaturi la Cursul Manager Proiect organizat de ADV România, cu finanțare POCU

    0 comments
  • 420 de angajați din regiunea Nord-Est au beneficiat de consiliere profesională gratuită

    0 comments
  • 86 persoane au fost certificate în domenii diverse prin intermediul proiectului FACT

    0 comments
  • Retrospectiva proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”

    0 comments
  • Am finalizat cursul de Arhivar: Cum a fost cursul și cu ce te poate ajuta calificarea de Arhivar

    0 comments

Categories

  • Comunicate de presă
  • Noutăți
  • Testimoniale

CINE SUNTEM

  • Fundația ”Alături de Voi” România

AUTORIZAȚII

  • Arhivar
  • Manager proiect
  • Antreprenor in economia sociala
  • Inspector referent resurse umane
  • Manager de întreprindere socială 1
  • Manager de intreprindere socială 2
  • UtilDeco Intreprindere Sociala

PLATFORMA E-LEARNING

  • Finanțare Platforma E-Learning

DIRECȚIONEAZĂ IMPOZITUL PE VENIT/PROFIT

  • Donează

LEGISLAȚIE

  • Legea nr 219/2015 privind Economia Sociala
  • Norme a la Legea Economiei Sociale modificata in 2022

INFORMAȚII

  • Termeni și condiții

LINK-URI UTILE

FACEBOOK

Acest website a fost realizat cu sprijinul Uniunii Europene. Conținutul acestui website este responsabilitatea liderului de proiect - Fundația “Alături de Voi” România și nu reflectă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor websiteului.

Copyright © 2020 Fundația “Alături de Voi” România - Toate drepturile rezervate.

TOP
X